Los ltimos Das

S var det ikke mange dagene igjen, og n er jeg hjemme i Norge. Dette gjorde jeg/vi de siste dagene i Alcabir og Alicante.

Torsdag

I dag har vrt en "hjemmedag". Emma, mam og pap med meg dro ned til lokalstranda og badet/solet oss for vi dro opp til Jet Set Beach Bar rett ved siden av stranda. Selv om baren s litt stusselig ut er den s koselig med utrolig hyggelige ansatte. De var briter og kom stadig med nye fristelser til oss mens vi drakk vr herlige drinker. Kjttbollene deres falt i hvertfall i smak.

Etterp dro vi opp til huset og badet samt stelte oss til kvelden. Vi hadde nemlig bestilt en kokk hjem til oss som lagde masse smretter og paella til oss. - Nam!

Fredag

Utfluktsdag - El campello. I dag var det meldt strlende sol (frem til klokka 3) s da dro vi til den store stranda i el Campello og badet osv. Etterp spiste vi p nok en herlig restaurant. Jeg og Emma hadde fortsatt p den vte bikinien under klrne og begynte fryse, men med bde hyggelig onkel og kelner fikk jeg lne Hvards nye t-skjorte og Emma fikk lne kelnerens jakke. Fashionistas p tur fr det som dem vil <3

Lrdag

Siste dag her i syden. Dagen startet vi hjemme, fr vi senere beveget oss ut til Benidorm. Men frst tok vi oss en tur innom vr elskede Jet Set Beach Bar. Men noen drinker innabors tok vi trikken til Benidorm. En by som ikke falt helt i smak blant i voksne - vi "barna" derimot synes det var en gyal og fin by med mye liv og rre. Vi spiste p en Pinocchio Pizza y Heladera restaurant. God mat og fantastisk musikk i bakgrunnen. Skjnte dette var en toppings restaurant nr Miley Cyrus sang to sanger p rad over hyttalerne. Etterp var det hjem pakke fr vi reiser i morgen tidlig.

Shopping og Bowling

Allerede onsdag, dette gr unna! S fort vi hadde spist frokost sto taxien utenfor huset - vi var straks p vei til La Marina. Alts et kjempestort kjpesenter. Der hadde de butikker som Stradivarius, Shana, Pull&Bear, Berskha, Oysho, Zara, Mango osvosv. Kjempefint senter! Etter ha handlet en hel masse og slitt ned fttene vre, tok emma, stine og jeg oss et fiskefotbad. Aldri hatt s myke ftter fr, haha.

Magen rumler og gjengen mtes for spise p en amerikansk restaurant p senteret, Hollywoodetellerannet. Etterp sto bowling p tur, og jeg tapte s det sang. Klarte til med kaste kula bekover s en gammel spanskmann holdt p f hjerteinfarkt.. Og Emma gikk av med seieren.

Nr vi kom hjem var det basseng og jacuzziii <3

- Thea!

Les mer i arkivet Oktober 2014 September 2014 Juli 2014

Hei p deg! Dette er en reiseblogg hvor jeg skriver og legger ut bilder fra mine reiser. Hper du liker den :-) #wanderlust